۳ مدل تلویزیون ساسونگ پیشنهادی 2023

سال جدید میلادی همگام با معرفی جدیدترین تلویزیون های سامسونگ بود و در ابتدای سال این شرکت با حضور در نمایشگاه CES محصولات جدید خود را به طرفداران معرفی کرد. سامسونگ هر ساله سعی می‌کند تا بهترین نمایشگرها را با خلاقیت ویژه خود ترکیب کند و طرفداران سخت پسندش را به وجد آورد. اگرچه امسال شاهد هیچ اختراع عجیب و غریبی از کره‌ای‌ها نبودیم اما آپدیت و معرفی تلویزیون‌های جدید سری QD-OLED و Neo QLED ضربان‌ها را بالا می‌برد و تنش بین رقبا را بیشتر می‌کرد. در ادامه می‌خواهیم به معرفی چند تلویزیون جدید سامسونگ بپردازیم که با بودجه قیمتی متفاوت از اقتصادی تا میان رده و لاکچری خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته هستید و کیفیت و هیجان را می‌طلبید یا فقط دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت هستید که با آن به تماشای اخبار، فیلم و سریال و … بپردازید در هر دو حالت اینجا می‌توانید مطابق نیاز تلویزیون خود را خریداری کنید. شما می‌توانید برای خرید تلویزیون سامسونگ از طریق فروشگاه افرالند اقدام کنید و جدیدترین محصولات بازار را با قیمت ویژه خریداری کنید، تمامی تلویزیون‌های افرالند با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت سلامت به فروش می‌رسند.

تلویزیون 8K سامسونگ با قیمت سرسام آور

ترکیبی از احساس شیرین رضایتمندی و هنر خلق تصاویر هیجان انگیز در تلویزیون سامسونگ باعث شده که کاربران زیادی سراغ Samsung بیایند. قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از دلایل مهم محبوبیت این برند است اما تناسب کیفیت، احساس رضایت و عملکرد عالی نیز نقش مهمی در بازاریابی و فروش بالای سامسونگ دارند.

تلویزیون های پرطرفدار 2023 سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم در این مطلب قصد معرفی چند مدل محدود را به شما داریم اما نباید فراموش کرد که تنوع تلویزیون‌های سامسونگ زیاد است و بیشتر مدل‌هایش هم طرفدار بسیار عالی دارند. در جدول زیر پرطرفدارترین تلویزیون‌های سامسونگ را لیست کرده‌ایم در صورتی که دوست دارید با مدل‌های بیشتری آشنا شوید می‌توانید این محصولات را در افرالند بررسی کنید.

مدلنوع نمایشگر
تلویزیون سامسونگ CU7000LED
تلویزیون سامسونگ CU8000LED
تلویزیون سامسونگ Q60CQLED
تلویزیون سامسونگ Q70CQLED
تلویزیون سامسونگ Q80CQLED
تلویزیون سامسونگ QN85CNeo QLED
تلویزیون سامسونگ QN90CNeo QLED
تلویزیون سامسونگ S95CQD-OLED

تلویزیون سامسونگ CU8000

تلویزیون سامسونگ CU8000 محصولی اقتصادی و با کیفیت است که برای کاربری خانگی و اداری مناسب است. این تلویزیون به دلیل داشتن رفرش ریت 60 هرتز خیلی پیشنهاد خوبی برای گیمینگ نیست از این رو کسانی که یک تلویزیون معمولی برای استفاده روزمره می‌خواهند می‌توانند سراغ این مدل بروند. قیمت تلویزیون سامسونگ CU8000 به دلیل اینکه جزو نمایشگرهای کریستالی میان رده است، بصرفه می‌باشد و می‌توانید با قمیت مناسب آن را از افرالند خریداری کنید.

اقتصادی ترین تلویزیون سامسونگ CU8000

اگرچه نمایشگرهای گران‌قیمت امکانات و آپشن‌های هیجان‌انگیزی دارند اما هنوزهم خیلی از افراد نه نیازی به پرداخت هزینه‌ هنگفت دارند و نه تمایلی برای آن، اینجاست که تلویزیون سامسونگ CU8000 نمایشگری قیمت مناسب با امکانات و کیفیت مناسب می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای استفاده روزمره و معمولی باشد. تصویر کریستالی سامسونگ بسیار با کیفیت‌ و درخشان است و در کناب این طراحی باریک‌تر به نسبت رقبا ارزش خرید محصول را چند برابر می‌کند.

تلویزیون سامسونگ Q60C

تلویزیون سامسونگ Q60C ساخت کره و مونتاژ مصر است که کیفیت تصویر درخشان و وضوح تصویر بالا را به کمک پردازنده کوانتمی Lite ارائه می‌دهد. کیولدها بدجور در بازار جا خوش کرده اند و قیمت تلویزیون سامسونگ Q60C بین تمام کیولدها از همه مناسب‌تر است و به عنوان یک نمایشگر برای تماشای فیلم و سریال عالی عمل می‌نماید. شما می‌توانید این کیولد ارزان قیمت را از افرالند با تخفیف خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ q60c با کیفیت تصویر فورکی

تلویزیون کیولد سامسونگ Q60C با صحنه‌هایی که شما را در دل واقعه قرار می‌دهند و هجومی از رنگ‌های جدید به صفحه نمایش شما را غرق در تصاویر می‌کند. ظاهر محتاطانه در کنار دسترسی‌های هوشمند و صدای متناسب نمایشگر را به یک حرفه‌ای در تماشای سریال‌های روزانه شما تبدیل می‌کند که لازم نیست برایش هزینه گزافی متحمل شوید.

تلویزیون سامسونگ QN90C

تلویزیون سامسونگ QN90C یکی از نمایشگرهای حرفه‌ای و پیشرفته این شرکت است که برخلاف دو مدل دیگر قیمت بیشتری دارد و برای کسانی مناسب است که محصولی فول آپشن می‌خواهند. این مدل به دلیل داشتن بک لایت Mini LED و همچنین پردازنده Neural Quantum Processor قدرت بالایی در نمایش رنگ‌های تاریک و روشن دارد و کنتراست عمیقی ارائه می‌دهد، همچنین روشنایی این محصول نیز بسیار بالاست و می‌توانید به راحتی از آن در اتاق‌های روشن و رو به آفتاب استفاده کنید.

تصویر شاخص بررسی تلویزیون سامسونگ QN90C

تلویزیون سامسونگ QN90C روح بر وجود رنگ‌ها می‌دَمَد تا نظاره‌گر روشنایی و زیبایی در بعدی بالاتر باشید. این نمایشگر مبتنی بر فناوری Neo QLED ترکیبی هیجان‌انگیز از امکانات، کیفیت و چابکی را در دل خود دارد تا به انتخابی غیرقابل جایگزین برای همه کاربران حرفه‌ای گیمر و لاکچری پسند تبدیل شود.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم ۳ تلویزیون سامسونگ قیمت مناسب و حرفه‌ای را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از بین مدل‌های متنوع راحت‌تر خرید خودتان را انجام دهید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید تلویزیون سامسونگ با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و از مشاوره حرفه‌ای آن‌ها برای انتخاب تلویزیون مناسب استفاده کنید. در صورتی که هنوز نمی‌دانید کدام تلویزیون سامسونگ مناسب شماست حتماً از راهنمایی کارشناسان ما در افرالند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *